Over BGH
Wie zijn wij?
BGH helpt organisaties groeien door inzicht in cijfers. We vertalen cijfers naar bruikbare inzichten en kijken samen vooruit.
Sinds 1983 ontzorgen we ondernemers op financieel, fiscaal en juridisch gebied. Klanten kunnen bij ons terecht voor vragen op het gebied van administratie, accountancy, belastingen, HRM, salarisadministratie en andere vraagstukken in iedere ondernemingsfase.
"Groot genoeg om alles in huis te hebben, maar klein genoeg voor persoonlijk contact."
- Martijn vermunt
Onze klanten
Voor welk soort bedrijven kun jij straks werkzaamheden uitvoeren?
Wij werken vooral voor MKB- en familiebedrijven in de regio Nijmegen – Schijndel – Eindhoven – Den Bosch – Uden. Van eenmanszaken tot grote controleplichtige bedrijven met miljoenenomzetten. Onze toegevoegde waarde voor deze klanten:
- Inzicht geven en meedenken
- Persoonlijk contact en spiegel voorhouden
- Korte lijnen en snel antwoord
“Sinds de oprichting van Leap is Martijn Vermunt van BGH mijn sparringpartner, een vertrouwde adviseur die met me vooruit kijkt. Niet alleen op zakelijk maar ook op persoonlijk gebied.”
Chris de Ruijter - Oprichter en directeur van Leap, The Innovation Agency
Cijfers
Werken bij BGH in cijfers
Onze vakgebieden
Waar BGH goed in is, jij ook?
Accountancy
We maken jaarrekeningen voor onze klanten, stellen tussentijdse cijfers op en kijken vooral naar het verhaal erachter. We krijgen energie van contact met klanten omdat we hier onze toegevoegde waarde kunnen laten zien.
Salarisadministratie
Van het verwerken van de salarisadministratie tot vragen over arbeidsovereenkomsten, ziekte en arbeidsongeschiktheid en ontwikkeling of ontslag.
Belastingadvies
We doen belastingaangiftes voor klanten en geven advies over belastingen. Dat is heel divers van vennootschapsbelasting en omzetbelasting tot erf en schenkbelasting. Maar ook vragen van klanten over een huis in het buitenland, geld schenken aan kinderen of neefjes en nichtjes, bedrijfsovername maar ook het starten van een bedrijf.
Audit
Wij hebben een vergunning van de AFM om controles te mogen uitvoeren. Binnen de audit gaan alle collega’s direct mee naar klanten. Zelf nadenken vinden we heel belangrijk bij onze controle aanpak. We bepalen vooraf gezamenlijk de risico’s en stemmen daar onze werkzaamheden op af. We blijven dus weg van standaard checklists en het kopiëren van werkzaamheden van vorig jaar.
.. En nog veel meer!
Daarnaast hebben we veel meer diensten in huis, zoals financiële planning, HRM advies, juridisch advies (ondernemingsrecht en arbeidsrecht), advies op gebied van belasting/wetgeving bij internationaal ondernemen, waardering van bedrijven en aankoop/verkoop.